preloader

Вакансії компанії Pufetto

Pufetto - це інноваційний бренд м'яких меблів, який працює на ринках України та Німеччини. Ми пишаємося нашою молодою та прогресивною командою, високим рівнем сервісу і позитивними відгуками наших клієнтів. Кар'єра у нас означає, що ви будете мати можливість розвивати свої навики у відомій компанії с відмінною репутацією.

Головний бухгалтер

Обов'язки:

  • Керівництво коллективом із  декількох бухгалтерів в Україні.
  • Повна відповідальність за всі аспекти ведення податкового і бухгалтерського обліку в Україні.
  • Підготовка повного пакету управлінської звітності (BS, P&L, CF) — Україна і Німеччина.
  • Створення щоденного прогнозу руху грошових засобів.
  • Оперативне управління рухом грошових засобів.
  • Взаємодія з банками та податковими органами в Україні.
  • Взаємодія  з аутсорсинговою бухгалтерською компанією в Німеччині.
  • Постійне вдосконалення і автоматизація процессів обліку.

Критерії відбору:

  • Вільна англійська мова.
  • Досвід работи на керуючій посаді в бухгалтерії в международній компанії від 2 років.
  • Опыт ведення управлінського обліку МСФО.

Дізнатися деталі та відправити резюме

Бренд менеджер

Основні обов'язки:

  • реалізація коммунікаційної стратегії бренду;

  • підготовка креативного контенту для всіх каналів коммунікації, у том числі цифрових;

  • відповідальність за дизайн і визуальну частину бренду;

  • побудова і розвиток відносин зі ЗМІ, блогерами та іншими лідерами думок;

  • організація участі компанії в заходах;

  • побудова репутації бренду в соціальних медіа;

Вимоги:

  • досвід роботи на аналогічній позиції від 2-х років (b2c бренд);

  • досвід розробки і реализації креативних рекламних концепцій;

  • високий рівень практического застосування навичок project management;

  • досвід управління проєктами і невеликими командами від 3-х років.   Дізнатися деталі та відправити резюме 

Персональний асистент (HR)

Основні обов'язки:

Асистент:

  • Формування робочого графіку керівника;
  • Організація зустрічей, переговорів, відряджень для керівника;
  • Пошук, аналіз і систематизація необхідної інформації;
  • Виконання особистих доручень керівник;

Офіс:

  • Закупка необхідного для життєзабезпечення офісу;
  • Адміністрування і організаційна підтримка співробітників офису;

HR:

  • Пошук персоналу: складання об'яв, визначення оптимальних шляхів пошуку, першочерговий скринінг, збір рекомендацій;
  • Адаптація персоналу;
  • Организація заходів для співробітників, що направлені на підвищення рівня задоволеності команди.

Дізнатися деталі та відправити резюме